Postat la: 14.01.2021 - 15:52

Elena Pepene, o femeie de 64 de ani din Galați, a vrut să-i ofere cadou nepotului ei un telefon scump în valoare de aproape 7.000 de lei, comandat prin rate de la un magazin de specialitate. Femeia susține însă că a avut o surpriză neplăcută în momentul în care a deschis coletul, găsind, în loc de smartphone-ul achiziționat, o cutie plină cu șuruburi și cuie.

Magazinul de electrocasnice de unde Elena Pepene a comandat iPhone-ul a declanşat o anchetă internă. Potrivit sursei citate, retailerul susţine că produsul a plecat sigilat din depozitul lor, iar acest lucru a fost verificat şi pe camerele din depozit. Cu toate astea, magazinul a decis să-i trimită femeii un alt telefon, în valoare de 6.700 de lei. „Conform tuturor verificărilor interne efectuate până acum, conform înregistrărilor video interne şi corespondenţei cu clientul, nu avem, în acest caz, nicio culpă, expediind, de bună credinţă, către client, un produs original, în ambalajul său original, sigilat", au precizat într-un comunicat reprezentanţii Flanco.

„Produsul a plecat sigilat din depozitul nostru, acest lucru fiind verificat şi pe camerele din depozit. El a ajuns la client sigilat, prin intermediul curierului, iar clientul a confirmat acest lucru prin intermediul corespondenţei", precizează retailerul. Comerciantul a mai adăugat: „Clientul, din păcate, nu a desfăcut produsul în prezența curierului, chiar dacă oferim acest serviciu gratuit şi insistăm, inclusiv prin sms-uri, ca acest serviciu să fie folosit de către client. Deşi vindem zeci de mii de astfel de telefoane, nu am mai avut o asemenea problemă până acum". Pe de altă parte, potrivit sursei menționate, firma de curierat susţine că nu a primit nicio sesizare până acum în legătură cu cele întâmplate.

Comentarii

Adauga un comentariu

Adauga comentariu

Nume*

Comentariu