Toti vecinii stau cu sufletul la gura cand o vad pe aceasta femeie catarandu-se pe acoperis! Doar asa poate vorbi la telefon

Postat la: 14.07.2018 10:29

O abonata la compania de telefon Vodafone, de mai bine de 13 ani, a fost tratata in ultimul hal de angajatii de la agentia de pe strada A. Panu. Ieseanca a povestit ca, in luna decembrie a anului trecut, i-a expirat contractul cu operatorul, urmand sa fie prelungit pe o perioada de doi ani.

Recent, Elena Ciobanu, in varsta de 64 de ani, i-a comunicat agentului ca s-a mutat in comuna Comarna, zona unde Vodafone nu are acoperire. Disperat sa nu piarda un client vechi, angajatul companiei i-ar fi promis ca problemele se vor rezolva. Finalul este cu totul altul.

"Am prelungit contractul, mi s-a promis ca se va rezolva cu semnalul. La un moment dat, mi s-a spus ca e din cauza cartelei, pentru ca s-a demagnetizat. Era mai rau ca inainte. In Comarna, unde m-am mutat, trebuie sa stau in pragul casei ca sa prind semnal cateva secunde. Eu platesc trei abonamente, ma costa 220 de lei pe luna. Trebuie sa vin la Iasi ca sa pot vorbi. Stau cu mama mea si nu pot comunica cand sunt plecata. Cand am revenit cu problema, mi s-a spus sa merg inainte. Inainte cum? Nu pot vorbi la telefon. La Vodafone mi s-a vorbit urat. Era un domn cu o voce muiereasca care mi-a vorbit urat. De Sfintii Constantin si Elena am fost sunata de apropiati, dar nu am primit niciun telefon. Tot ce vreau este sa ma lase sa plec in alta parte", a precizat Elena Ciobanu, in cursul acestei saptamani.

Ieseanca este hotarata sa rezilieze contractul, urmand sa depuna o reclamatie si la Protectia Consumatorului. Reprezentantii companiei Vodafone nu au putut fi contactati pentru a emite un punct de vedere. Numerele disponibile au fost alocate altor persoane. Reclamatiile privind calitatea semnalului sunt prezente inca din 2015, problema fiind semnalata in cotidianul Buna Ziua Iasi. Spre exemplu, ieseanul Daniel Paduraru avea o afacere on-line, motiv pentru care a cumparat un abonament, care sa-i permita comunicarea cu clientii.

Culmea, la scurt timp de la semnarea contractului, semnalul dadea rateuri chiar daca punctul de lucru al afaceristului se afla in Iasi, pe Calea Chisinaului. "Analiza preliminara asupra abonamentului dumneavoastra in locatia din Calea Chisinaului, nr. 29, arata ca faceti trafic pe celulele din zona, insa nivelul de incarcare al acestora este foarte mare, motiv pentru care apar aceste probleme in utilizarea serviciilor. Aceasta situatie urmeaza sa fie imbunatatita prin extinderea retelei, insa din pacate nu va putem oferi un termen exact pentru finalizarea acestor probleme", a fost raspunsul oficialilor Vodafone.

Dorind sa rezilieze contractul, operatorii Vodafone i-au transmis ca nu sunt motive de incetare a colaborarii si ca, in cazul in care nu exista semnal, poate fi cautat in alta parte, deoarece asta ar fi utilitatea unui telefon mobil. Intre timp, afaceristul a pierdut mai multi clienti.

Comentarii

Adauga un comentariu

Adauga comentariu

Nume*

Comentariu