Ti se poate intampla si tie: Oameni debransati cu forta de la utilitati, desi nu au semnat contracte cu furnizorii

Postat la: 13.07.2018 06:27

Tot mai multi consumatori casnici din Iasi primesc instiintari ca urmeaza sa fie deconectati de la reteaua de gaze si energie electrica, pe motiv de neplata a facturilor, asta desi acestia nu au semnat contracte sau nu au primit facturi in acest sens.

Se intampla in cazul a numerosi ieseni care au primit informari din partea Energia Gas & Power SRL, operator de energie de pe piata liberalizata, informari conform carora urmeaza sa fie debransati pe motiv de neplata. Aceste situatii se petrec desi consumatorii respectivi nu au incheiat un contract de furnizare utilitati si, cu toate ca au solicitat in repetate randuri intocmirea documentelor necesare, oamenii s-au gasit in situatia ca nu au cu cine comunica din partea firmei.

Intr-o astfel de situatie se afla un iesean care, in intentia de a schimba furnizorul de utilitati, a trimis o solicitare impreuna cu documentele si datele personale catre Energia Gas & Power SRL, iar cu toate ca din partea acestora nu a venit niciun raspuns vreme de mai multe luni, ieseanul s-a trezit ca este clientul acestora fara sa stie, iar acum este amenintat cu debransarea.

O mare nemultumire a acestuia este mai ales faptul ca toate datele personale au fost date companiei, iar acum nu poate intra in contact cu ei, deoarece singurul call-center destinat clientilor este mereu ocupat. "Reclam activitatea neconforma a furnizorului Energia Gas Power. Nu am niciun contract semnat cu acestia, nu am facturi, nu am fost sunat, dar sunt amenintat cu deconectarea! Nu functioneaza niciun numar de telefon, iar pe internet nu gasesc nicio pagina care sa le mearga pentru a-i contacta! Nu pot intra in legatura cu ei in niciun fel si risc taxe de deconectare", a spus ieseanul Constantin Hreapca.

Nu se cunoaste exact numarul clientilor din Iasi ai furnizorului de utilitati, insa reclamatiile privitoare la activitatea Energia Gas & Power SRL, cu sediul in Bucuresti, este reclamata in numar tot mai mare de consumatorii casnici care au intrat in contact cu societatea. O ieseanca a solicitat rezilierea intelegerii incheiate cu Energia Gas & Power SRL inca din luna martie a acestui an, pe motiv ca facturile pentru consum nu erau emise de companie si astfel s-a aflat la un pas de debransare. Desi au trecut patru luni de la solicitarea de renuntare a serviciilor Energia Gas & Power SRL, iar ieseanca a schimbat operatorul de energie, alegand de data aceasta E.ON Moldova, femeia primeste notificari cum ca va fi debransata daca nu achita facturile, facturi pe care nu le-a primit niciodata.

"Am fost inselata de compania Energia Gas & Power SRL si mi s-au luat datele personale fara a primi mai departe, asa cum mi s-a promis, un contract semnat si stampilat de la ei. Nu am factura nici de la E.ON, nici de la Energia, ma astept la penalizari si debransare, desi sunt nevinovat. Cum este posibil sa se lase companii din acestea sa faca clienti si apoi sa le ia datele pentru cine stie ce interese!? Inselaciunea aceasta trebuie sa se opreasca!", a spus Emanuela Badarau, ieseanca care locuieste in strada Garii.

Zeci de reclamatii au fost trimise catre Oficiile pentru Protectia Consumatorilor si Agentia Nationala de Reglementare in domeniul Energiei, cu privire la activitatea societatii. Energia Gas & Power SRL Romania, cu sediul central in Sectorul 1 din Bucuresti, a fost infiintata in anul 2014, iar vreme de trei ani a raportat pierderi fiscale cuprinse intre 13.000 - 20.000 lei anual.

Comentarii

Adauga un comentariu

Adauga comentariu

Nume*

Comentariu