Telekom isi despagubeste clientii, ca urmare a defectiunilor de pe 5 martie

Postat la: 14.03.2018 16:13

google_ad_client="ca-pub-1598486722538679";google_ad_slot="5379080472";google_ad_width=580;google_ad_height=90; Criteo.DisplayAd({"zoneid":923637,"async":false}); Telekom le multumeste clientilor pentru intelegere si suport si anunta ca le ofera acestora reducere la factura si credit suplimentar la Cartela pentru nefunctionarea serviciilor mobile in data de 5 martie, precum si beneficii aditionale, atat pentru clientii rezidentiali, cat si business. Astfel, abonatii persoane fizice si companii, clienti ai serviciilor mobile precum si cei ai ofertelor integrate fix-mobil, vor primi o reducere la urmatoarea factura lunara, echivalenta unei zile de abonament. Clientii cu servicii preplatite vor primi credit suplimentar cu echivalentul consumului mediu zilnic (la nivelul bazei de clienti). Acesta va fi incarcat automat pe cartela incepand de saptamana viitoare. Atat reducerea la abonament, c ...

Comentarii

Adauga un comentariu

Adauga comentariu

Nume*

Comentariu