Primaria Harsova face angajari. Ce post este scos la concurs si ce conditii trebuie indeplinite

Postat la: 13.01.2018 11:40

Primăria Orașului Hârșova, Județul Constanța organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de conducere, vacante, de şef serviciu Serviciul Tehnic, Administrativ, întreţinere şi Reparaţii.
 
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
  • studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului cei puţin 10 ani;
  • să deţină atestat profesional coordonator transport persoane şi transport marfă;
  • să deţină permis de conducere categoriile B şi C.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
  • 02 februarie 2018, ora 11:00: proba scrisă;
  • 05 februarie 2018, ora 11:00: proba interviu.
Dosarele de înscriere se depun la sediul instituției în termen de 10 zile de la publicarea anunțului.
 
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Hârșova, Județul Constanța, din Piața 1 Decembrie 1918, nr.1, telefon 0241/870.300, interior 123.
 

Comentarii

Adauga un comentariu

Adauga comentariu

Nume*

Comentariu